کمتر از 18درصد کاربران خبرآنلاین پیش بینی می کنند تعداد نامزدهای نهایی ریاست جمهوری بیش از 10نفر باشد.

در نظر سنجی خبرآنلاین در باره پیش بینی کاربران از تعداد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که به تایید شورای نگهبان خواهند رسید، بیش از 82درصد پیش بینی کرده اند که این تعداد حتما کمتر از ده نفر خواهد بود.

در این نظر سنجی 41.7درصد گزینه ای را انتحاب کردند که تعداد نامزدهای نهایی را 5نفر و کمتر معرفی کرده بود. همچنین40.5درصد به گزینه 6تا9 تامزد رای دادندو 17.8درصد معتقد بودند تعداد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دست کم ده نفر خواهد بود.

سلسله نظرسنجی های خبرآنلاین در باره انتخابات، به تدریج منتشر خواهد شد. 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    3 3
    چرا نظر سنجي دقيق و علمي براي تخمين ميزان آراي كانديداي احتمالي (كه آقاي خاتمي هم قطعا جزو ان هستند) برگزار نميكنيد؟
  • حميدرضا بزرگي IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
    8 6
    بنظر من آقاي هاشمي رفسنجاني بعنوان ستون نظام و تنهاترين آگاهترين و سالمترين و صاحبنظرترين فرد براي احراز مقام رياست جمهوري و نجات مملكت از اين باتلاق گراني و تحريم و فلاكت و ... است. آقاي هاشمي تنها فردي است كه ميتوان او را رجل محسوب نمود گرچه سن و سال بالايي دارد ولي متأسفانه قوي تر و صبورتر و مؤدب تر و بهتراز ايشان فعلاً وجود ندارد و اما اما بعد از او جناب آقاي دكتر متكي است كه در زمان انجام مأموريت و مسوليت مظلوم واقع شد بدون اينكه گناهي مرتكب شده باشد. وي فردي بااخلاق ،روشن فكر، شجاع،مدير،مدبر، مومن، و اهل تعامل با همه انسانها بوي‍ه مقامات خارجي رده بالا است كه اكنون محمترين معضل كشور است. بهتر است اين عزيزان برگزيده شوند. باتشكر